Loading...
Veelgestelde vragen
Welke betaalmogelijkheden biedt Siebers Bloemwerkers

Bij Siebers Bloemerwerkers kun je betalen op de manier die jij prettig vindt:

  • Via iDEAL: de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: je kunt betalen met American Express, MasterCard, VISA en Maestro
  • PayPal: wereldwijd betaalsysteem gekoppeld aan je creditcard of bankrekening
  • Op rekening: je ontvangt een factuur van je bestelling via AfterPay
  • Eenmalig machtiging via AfterPay
  • Payconiq: een app om te betalen met je telefoon
  • Fleurop Bloemenbon: kies bij betaalmethode voor onze Fleurop Bloemenbon. Je ziet vanzelf of je een restbedrag moet betalen
  • Bloemen Cadeau kaart: kies bij betaalmethode voor de Bloemen Cadeau kaart. Je ziet vanzelf of je een restbedrag moet betalen
  • VVV-giftcard: kies bij betaalmethode voor de VVV-giftcard. Je ziet vanzelf of je een restbedrag moet betalen
  • Huis en tuin cadeau: kies bij betaalmethode voor de Huis en tuin cadeau. Je ziet vanzelf of je een restbedrag moet betalen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Neem bij wijzigingen of annuleren van je bestelling altijd even contact op met onze klantenservice. We zijn telefonisch te bereiken van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur – 17.00 uur en op zaterdag tot 12.30 uur op tel. 0900 1501.

Op welke dagen kan ik het boeket laten bezorgen?

Je kiest zelf op welke dag het boeket wordt bezorgd. Onze bloemisten bezorgen 6 dagen in de week, van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen).

STEL EEN VRAAG

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Stuur ons een e-mail of bel rechtstreeks naar de winkel. We staan je graag te woord.

BEL NAAR DE WINKEL
STUUR E-MAIL

Ga naar de bovenkant